گرو‌کشی در مسکن‌ مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همه این ماجراها را به تفصیل توضیح می‌دهد. نشست خبری دیروز او با کارشکنی پیمانکاران مسکن مهر پردیس آغاز شد: متأسفانه هرچند که در برخی از فازها تزریق اعتبارات خوبی صورت گرفته، اما روند پیشرفت فیزیکی و اجرای پروژه‌ها از سوی پیمانکاران کند است.

برخی از پیمانکاران برای مردم کیسه دوخته‌اند. در برخی از سایت‌های مسکن مهر پردیس شاهد گروکشی پیمانکاران هستیم در صورتی که باید تمام واحد ها تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل داده می‌شد، اما به علت کم‌کاری پیمانکاران تحویل بعضی از واحدها به بهار سال آینده موکول شده است.

غفوری مشکل مالی در فازها را رد می‌کند و از پیمانکاران می‌گوید: در هیچ‌یک از فازها مشکل مالی برای ساخت وجود ندارد. یکی از مشکلات ما کم‌کاری پیمانکاران است. در طول ١۴ ماه گذشته توانسته‌ایم از اوراق خزانه اسلامی و یارانه نقدی استفاده کنیم، اما با وجود این تزریق منابع برخی از پیمانکاران در کار جدی نیستند.

او به پیمانکار فاز سه اشاره می‌کند که مشغول گروکشی است: از فاز سه، هشت بلوک باقی مانده است که متأسفانه پیمانکار و سازنده این فاز برخی از واحدها را به صورت گرویی نگه داشته و نسبت به اتمام و تحویل آنها اقدام نمی‌کند. سازندگان فعال در این فاز باید تا مهرماه در سه مرحله تمام هشت بلوک را تحویل دهند. حدود ٧٠٠ واحد از این پروژه باقی مانده و متأسفانه برخی از پیمانکاران برای مردم کیسه دوخته‌اند و واحدها را تحویل نمی‌دهند.

گرو‌کشی در مسکن‌ مهر

۱۳۹۶/۰۶/۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *