مواردی که در خانه به آن نیاز دارید و باید به آن توجه کنید

یک مکان برای خواب

بله به نظر خیلی مهم است، و این راحتی و آسایش حتی در آپارتمان کوچک هم امکان پذیر است. فقط به این دلیل که فکر می کنید می توانید از خواب بیدار شوید، به این معنی نیست که شما آسوده هستید. خواب راحت و هر چیز دیگری، حتی کوچکترین فضا با بدترین حمام قابل تحمل است.

منطقه آرامش

هر آپارتمانی باید نیاز به یک فضا جهت تامین آسایش شما داشته باشد. هر شخصی با توجه به شخصیتش فضایی را برای آرامش خود انتخاب میکند. افرادی نیز جایی را برای سرگرمی می خواهند. صرف نظر از سلیقه شما، برای ایجاد این فضا میتوانید تغییر دکوراسیون دهید.

آشپزخانه

گرچه شما  سازنده آشپزخانه نیستید، هنوز هم مهم است که اصول اولیه آشپزخانه خود را بدانید. مانند محیطی که برای آرامش ساخته اید، این می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. در آشپزخانه، آشپز نیاز به اقلام لازم برای طبخ وعده های غذایی دارد، ممکن است به مایکروویو، اجاق و… نیاز داشته باشد. در هر صورت، باید بدانید که چه چیزی مناسب با شیوه زندگی شما بوده و آنها را تهیه کنید.

چند کتاب خوب

همیشه چند کتاب خوب داشته باشید. گاهی اوقات از طریق خواندن چند صفحه کتاب انگار که چیزی به شما الهام میشود یا تلنگری در ذهنتان میخورد. خارق العاده بنظر میرسد! یک قفسه کتاب قطعا نمای داخلی آپارتمان شما را هم زیبا خواهد کرد.

وسایل اضافه

تغییر وسایل خانه چیز ناخوشایندی نیست و بر اساس نیاز باید وسایل جدیدی خریداری کنید. این که وسایل خود را بر اساس دکور های قدیمی میچینید یا جدید مهم است.

سالن پذیرایی

خانه قلب زندگی است، و هر چند که ما فضاهای زندگیمان را با توجه به نیازهای شخصی تامین می کنیم، مهم است که به یاد داشته باشیم جنبه های اجتماعی زندگی را نیز مد نظر بگیریم. حتی اگر شما اجتماعی نباشید، مکانی را برای نشستن و پذیرایی مد نظر بگیرید. بدترین شکل قضیه؛حداقل چند صندلی تاشو را در یک کمد نگه دارید.

جعبه ابزار

جعبه ابزار یکی از ضروری ترین مواردی است که می توانید داشته باشید. یک جعبه ابزار این امکان را به شما میدهد که بتوانید مشکلات فنی خانه را رفع نمایید. ابزار های داخل جعبه به شما این امکان را می دهد تا برش های کوچک و ساده را براحتی و بدون درد سر انجام دهید، مبلمان خود را تعمیر کنید، و کارهای برقی را خودتان انجام دهید. پس داشتن جعبه ابزار بسیار خوب است مخصوصا اگر فنی هم باشید. در فضای مجازی و سایت یوتیوب هم میتوانید آموزش کار با ابزار را یاد بگیرید.

چراغ قوه، باتری و شارژر قابل حمل

باعث میشود در موارد ضروری مانند زمانیکه که طوفان می آید یا موارد مشابه آن و برق ها میرود شما نور و شارژ برق به اندازه کافی داشته باشید.

مسئله توالت

توالت یک مورد ساده، اما ضروری است. خانه ای بدون توالت نمیتواند باشد مخصوصا زمان هایی که مهمان هم داشته باشید. پس سعی کنید تا حد امکان فضای توالت عطری مطبوع داشته باشد و کف سرامیک خشک باشد.

و آخرین، اما نه کمترین (کم اهمیت ترین)،

پول اضطراری برای روز مبادا

شما هرگز نمیتوانید پیش بینی کنید که چه زمانی نیاز مبرم به پول پیدا میکنید، پس بهتر است در خانه همیشه مقداری پول پس انداز داشته باشید تا در مواقع ضروری بتوانید آن را خرج کنید.

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *