روشهای طراحی و ساخت خانه ای زیبا و منحصر بفرد

رنگ و نقاشی نمای ساختمان

نقاشی ساختمان

نقاشی نمای ساختمان

از آنجایی که نمای ساختمان شما اولین بخشی می باشد که دیگران آنرا می بینند به همین دلیل تاثیرگذارترین بخش در نگاه اول است. اگر لوازم و رنگ مناسب برای نقاشی را دارید همین حالا نردبان و لوازم مربوطه را از انبار خود بیرون بیاورید و شروع به کار کنید. ممکن است در ابتدا این کار امری دلهره آور و یا خطرناک باشد اما اصلا نترسید چرا که اگر لوازم و رنگ مناسب را داشته باشید این کار تبدیل به پروژه ای میشود که خود به تنهایی قادر به انجام آن خواهید بود.

راهرو و تالار ورودی

نمای راهرو

طراحی نمای راهرو

به طور کلی راهروها به قسمتی از خانه گفته می شوند که لحن و آهنگ اولیه ی منزل را قبل از اینکه بازدید کننده محیط خانه را به طور کامل بازدید کند به آن نشان می دهد. برای زیبایی بخشیدن و به راهرو ها و تغییر دادن شکل اولیه نه چندان جذاب آنها می توان از کارهای موقتی مانند تغییر رنگ، نور پردازی و یا تغییر اسباب و لوازم موجود در راهرو ها استفاده کرد.

کفپوش چوبی

کفپوش چوبی

کفپوش چوبی

استفاده از کفپوش های جوبی یکی از رایج ترین روش ها برای زیباسازی خانه ها و ایجاد حسی دلنشین و سفارشی برای افراد می  باشد. نا گفته نماند که این کفپوش ها دارای انواع و رنگ های گوناگون می باشند که بسته به نیاز و سلیقه صاحبان خانه ها و طراحان از آن ها استفاده می شود.

مبلمان

مبلمان

مبلمان

مبلمان خانه  شما می بایست منحصر به فرد باشد. به این موضوع فکر کنید که شما ساعت های زیادی از روز روی آنها می نشینید و استراحت می کنید. مبلمان منزل شما می تواند فضایی باشد که فرزندانتان اولین گام های خود را بر روی آنها گذاشته و بر روی آن بزرگ می شوند به تلویزیون نگاه کردن می پردازند و یا برروی آنها بازی می کنند.

پس از خود سوال کنید که دوس دارید چه داستانی را پس از سالیان سال از مبلمان منزلتان بشنوید؟!

فرش ها

قالیچه

قالیچه

استفاده از فرش در واقع راهی آسان برای اضافه کردن سبک و بافت و رنگ منحصر به فرد به قسمتی از کف منزلتان می باشد از این رو انتخاب نوع فرش با طرح و رنگ مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. ناگفته نماند که فرش ایرانی بهترین نوع فرش در جهان می باشد.

تختخواب و لوازم آن

تختخواب

تختخواب

تخت ها دارای انواع گوناگونی می باشند که یکی از رایج ترین آنها باکس (جعبه) ها هستند. اما به عقیده من شما می توانید حسی زیبا تر و دلنشین تر را با تخت هایی که از روی الگویی خاص و توسط دست ساخته شده اند را تجربه کنید. ناگفته نماند که تخت ها قسمت مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهند چرا که ابتدا و انتهای روزتان را با آنها آغاز و تمام می کنید.

۱۳۹۷/۰۷/۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *