تحویل مسکن مهر پردیس پس از ۵ سال تاخیر

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر فاز ۹ قدیم را اعلام کرد. بر اساس جدول منتشرشده از سوی شرکت عمران پردیس آورده متقاضیان واحدهای مسکن مهر ۹ قدیم با احتساب تسهیلات چهل میلیون تومانی از ۲۴۵ هزار تومان شروع و به ۴۵ میلیون تومان ختم می‌شود.

بیشترین آورده متقاضیان مربوط به پروژه‌های هساست به‌طوریکه آورده متقاضیان در این پروژه‌ها بین ۵۵ تا ۸۵ میلیون تومان خواهد بود. کمترین آورده متقاضیان نیز مربوط به واحدهای ۴۹ متری تک خواب با ۲۴۵ هزار تومان است. این در حالی است که شرکت عمران در اطلاعیه‌ای دیگر زمان تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، ۹ قدیم و ۱۱ پردیس را اعلام کرده است.

بر این اساس واحدهای مسکن مهر فاز ۵ که چند هفته پیش تعدادی از آنها با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و قائم مقام آخوندی به متقاضیان واگذار شد در هفته سوم و چهارم مرداد ۹۶ در ۱۴بلوک تحویل می‌شود. تحویل واحدهای فاز ۸ مطابق اعلام شرکت عمران قرار است از هفته چهارم تیرماه آغاز شده و تا هفته اول شهریور (همزمان با هفته دولت) به پایان برسد.

همچنین برخی واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ در قالب ۳۱ بلوک قرار بود از هفته سوم تیرماه (هفته‌ای که گذشت) به متقاضیان تحویل شود. در نهایت نیز ۵ بلوک از واحدهای مسکن مهر فاز ۹ قدیم در هفته دوم مردادماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

تحویل مسکن مهر پردیس پس از ۵ سال تاخیر

۱۳۹۶/۰۴/۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *